idacharlott

Tisdag

Publicerad 2012-11-13 15:03:16 i Allmänt,

Idag körde jag mitt första gympass, jag fixade gymkort igår, så när Stoffe var klar i skolan så stack vi till gymmet. Det blev ett riktigt bra  träningspass, 35 min på löpbandet lite gång först sen joggade jag fem kilometer. Efter det körde vi lite mage och armar. Känns riktigt skönt såhär efteråt. Har bestämt mig för att träna regelbundet och äta bra mat fram till jul, sen blir det ju Miami och Cayman Islands. Kommer nog vara lätt att träna när man väl är där, skönt att komma till värmen och springa lite ute igen!
 
Håller på att ladda ner Real Housewives of Beverly Hills, mitt favvoprogram, haha skittöntigt men riktigt underhållande!
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Ida, jag är 22 år och bor i Göteborg med min pojkvän. I min blogg kommer ni få se mer av min vardag och mina intressen. Träning, mat, resor m.m.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela