idacharlott

Grassmarket

Publicerad 2012-12-12 21:19:12 i

Vårt hotell är verkligen jättefint! Vi hittade hit fort, och efter att vi satt väskorna på rummet gick vi ut för att äta lunch. Maggie Dickisons pub åt vi lunch på och tog varsin öl. Sen gick vi tillbaka till hotellet och fick lite dåliga nyheter, efter lite gråtande och vilande gick vi till julmarknaden och så handlade vi lite gott att ha på rummet. Nu sitter vi i sängen igen och myser! Här är otroligt fint, känns dom att hå runt mitt i en Harry Potter film. Trodde inte vi skulle se några människor med kiltar, men har redan sett ca tio st! Imorgon ska vi upp till slottet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Ida, jag är 22 år och bor i Göteborg med min pojkvän. I min blogg kommer ni få se mer av min vardag och mina intressen. Träning, mat, resor m.m.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela