idacharlott

Edinburgh

Publicerad 2012-12-11 11:41:09 i

Nu sitter jag och Stoffe på tåget på väg ner mot Skåne, imorgon bör det av mot Edinburgh! Ska bli så himla mysigt:) har aldrig varit i Skottland så jag vet inte riktigt vad jag kan förvänta mig.

Igår fixade vi de sista julklapparna, har bara en kvar till stoffes pappa men den ska köpas i Skottland, vi har dessutom med oss julklapparna ner till Skåne nu så vi slipper att kånka på allt när vi ska ner igen innan julen. Som vi för övrigt ska fira i Stockholm, mycket resandes denna julen men det blir nog riktigt bra iaf!

Bröt ihop lite igår, känns så jobbigt ibland att inte ha någon kontroll över din framtid, imorgon får jag ju reda på om jag kommit in till våren eller ej. Vet inte vad jag gör om jag inte kommer in, är rädd att göra alla besvikna och speciellt mig själv..

Jag hoppas iaf på det bästa! Nu ska jag njuta av ett dygn i Skåne och resten av veckan i Skottland:)

Kommentarer

Postat av: mamma marianne

Publicerad 2012-12-12 11:01:07

Häller tummarna för dig i dag. nu börjar mina muskler i magen att lugna ner sig. kraaaaaaaaaaaaaaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Ida, jag är 22 år och bor i Göteborg med min pojkvän. I min blogg kommer ni få se mer av min vardag och mina intressen. Träning, mat, resor m.m.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela