idacharlott

Castle

Publicerad 2012-12-13 18:32:46 i

Idag har vi gått och gått och gått... Men sett en massa fint, det är verkligen en lite spöklik stad det här:) vi var även på whiskyprovning, jag är då inget större fan av whisky men det var väldigt intressant. Vi fick se världens största samling av skottsk whisky över 3500 flaskor!! Aldrig någonsin öppnade, ändå var vissa flaskor nästan tomma, det försvinner 2% av whiskyn per år, alltså blir flaskorna tillslut tomma även om man aldrig dricker. Änglarnas andel säger dem här i Skottland.

Kommentarer

Postat av: mamma mariannw

Publicerad 2012-12-15 19:18:27

vi vill se mer

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-01-04 12:40:15

Jag vill också se mer! Miami miami! Pusss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Ida, jag är 22 år och bor i Göteborg med min pojkvän. I min blogg kommer ni få se mer av min vardag och mina intressen. Träning, mat, resor m.m.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela